Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Otevřený dopis předsedovi České pirátské strany a předsedovi KDÚ-ČSL

Pane Ivane Bartoši a pane Marku Výborný. Včera, tedy 14. února 2024, jsem si v TV poslechl vaše vyjádření k zatím nepravomocnému osvobozujícímu rozsudku nad panem Andrejem Babišem v kauze „Čapí hnízdo“.

Dost mne to nadzvedlo. Přesto jsem vydržel ož do dnešního dne a nyní bych Vám na ně chtěl odpovědět já.

Nejdříve k Vám, pane Bartoši.

Prohlásil jste, že pan Babiš by se měl za to, že na něj již jen bylo podáno trestní oznámení, všem lidem naší země omluvit. Skutečně zajímavá úvaha. Platí totéž i u Vás a vašich soudruhů od Pirátů? Také stačí na Vás podat žalobu, že jste na příklad v opilství znásilnil nezletilou dívku, a vy odstoupíte ze všech svých funkcí, pozastavíte své členství ve Vašem spolku a budete se devět či více let soudit, abyste se pak vítězně a zcela očištěn vrátil na místo předsedy Pirátů, místopředsedy vlády a také ministra? Patrně předpokládáte, že by Vám byla všechna tato místa a funkce podržena. Skutečně?

Pojďme ale od teoretických úvah ke skutečnostem.

I já jsem patřil k těm, kteří vás, Piráty, volil. Proč? S Vámi, pane Bartoši, jsem se osobně setkal čtyřikrát či pětkrát. Vždy na Cannafestech, kde jste měli stánek a lovili jste mezi mladými své budoucí voliče. Já již k těm mladým nepatřím. Když jsme se setkali poprvé, táhlo mi na pětašedesát. Vyprávěl jsem Vám o své nemocné dceři, které v léčbě pomáhá již jen konopí. A také to, že ho pro ni musím pěstovat nelegálně, a že se mi zdá naprosto nenormální, aby někomu, kdo se jen snaží zachovat svou dceru při životě, za to hrozilo deset let vězení. Řekl jste mi, že okamžitě, jak se dostanete do Parlamentu, tak se zasadíte o legalizaci konopí nejen pro mne a mou dceru, ale pro všechny, kteří ho potřebují. To jste mi i při našich následujících setkáních opakoval, a přidali se i vaši kolegové. Na příklad pan Tomáš Vymazal. Také jsme spolu několikrát osobně i telefonicky jednali.

Pak ten okamžik nastal a vy jste se do Parlamentu dostali. Jenže se nic nedělo. Tedy pokud nepočítám vaši urputnou kampaň proti panu Babišovy. Když jsem se pak na to pana Vymazala při našem dalším osobním setkání zeptal, dověděl jsem se, že nyní má přednost politická likvidace Babiše. Nerozuměl jsem tomu. To skutečně má nějaký boj proti politickému soupeři přednost před zdravím a životy lidí? Bylo mi řečeno, že zatím se nic jiného dělat nedá.

A teď něco k Vám, pane Výborný, a k Vašim soudruhům.

Po tzv. Sametové revoluci v roce 1989 jste vy, členové KDÚ-ČSL, v čele se svým hrdinným vedením, vyrazili proti náhle již jen bývalým komunistickým mocipánům. Hrdě a neoblomně jste hlásali, že KSČ či KSČM nemají v Parlamentu co dělat, protože je to zločinecká organizace, která se za své činy v době totality národu ani pořádně neomluvila. Byli jste tvrdí, neoblomní, a na veřejnosti jste chodili s hrdě vypjatou hrudí. Patrně jste nám tím sami sebe dávali za vzor.

Než budu pokračovat, dovolím si Vám zde nejdříve zopakovat to, co jsem Vám již jednou napsal, ale na co jsem nedostal odpověď.

Můj táta byl od počátku okupace Čech a Moravy, a vzniku Böhmen und Mähren v protinacistickém odboji. Bohužel byli zrazeni kolaborantem a všichni se ocitli v nacistických věznicích. Jejich velitel dostal deset let káznice, můj táta šest a půl. Jak to že nebyli popraveni? Nu, měli štěstí. Prozrazeni byli ještě poměrně dlouho před Heyndrichiádou, a tehdy se nacisté ještě snažili představovat jako lidé. Štěstí jsem tím měl i já. Když tátu Američané osvobodili a on se vrátil domů, ze samé radosti zplodil mne. Později, když jsem již začal brát rozum, mi táta často říkal, že horší než nepřítel je kolaborant s nepřítelem. A že to platilo i u nacistů. Horší než nacisté byli ti, kteří s nimi kolaborovali. Pro nacisty udávali, zrazovali i své přátele a dostávali stovky lidí na popraviště.

A teď se tedy vracím k Vám, pane Výborný a Vaší straně KDÚ-ČSL.

Když Komunisté v roce 1948 okopírovali Hitlerovu strategii z roku 1938, a také postavili jednotnou kandidátku do Národní fronty, nijak zvláště jste neprotestovali, a do Národní fronty jste se přidali. Pokud byste nyní chtěl namítnout, že jste nic jiného udělat nemohli, tak to, prosím Vás, neříkejte. Vy jste klidně mohli tu svou partaj prostě rozpustit. Ale to jste neudělali. Nabízela se koryta a tak jste brali. A nejen to. Možná jste i Vy schopen trochu zabrousit do historie a vzpomenout si na komunistické hony na kněze, opaty a jeptišky. Jen těžko byste si ale mohl vzpomenout na nějaké  protesty členů Vaší KDÚ-ČSL proti těmto zvěrstvům při jednáních Národní fronty. Nebyli totiž žádné. Nehnulo s vámi ani to, když umlátili kněze Toufara z Čihoště u Ledče nad Sázavou. Ani jste nepípli. Měli jste strach. A tak jste raději při různých hlasováních souhlasně zvedali ruce, a komunistickému režimu jste v jeho nejstrašnější době, kdy si naprosto v ničem nezadali s nacisty, dělali stafáž. Nebyli jste nic jiného, než komunistickými kolaboranty, kteří jejich režim před světem legalizovali. Morálně jste tedy byli mnohem horší, než sami komunisté 50. let.

Čekal bych, že alespoň po tom roce 1989 vystoupíte před náš národ, a všem se za svou zbabělost a za své křiváctví omluvíte, tu svou značku zahodíte, a stejně, jak to udělali mnozí komunisté, založíte si nějakou tu svou ODS. Neudělali jste to.

Vy oba, pánové předsedové těch svých podivných spolků, dál pořádáte hon na pana Babiše. Dokonce lidu naznačujete, že on je člověk již ze své podstaty tak špatný, že by se měl lidu omlouvat i za to, co vůbec neudělal. Zde je ovšem zajímavé to, že za panem Babišem jde těch lidí stále víc, a od vás jich stále více utíká. Proč? Nu protože Vy oba reprezentujete jen špínu a podvody na voličích. Odejděte, prosím.

V Hodoníně dne 15. 2. 2024                                                                                                 Zdeněk Majzlík

Autor: Zdeněk Majzlík | čtvrtek 15.2.2024 11:05 | karma článku: 42,02 | přečteno: 2025x
  • Další články autora

Zdeněk Majzlík

Spěje Česko k selektivní totalitě?

Možná se Vám zdá titulek tohoto mého článku, kde spojuji totalitarizmus se selekcí, tedy možností výběru, jako nesmyslný. V totalitním systému žádná možnost výběru není.

22.6.2023 v 21:34 | Karma: 28,74 | Přečteno: 849x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Volební kampaň i nový prezident s pachutí.

Máme po volbách. Zvolili jsme si nového prezidenta. A přestože se nedomnívám, že by Česká republika byla republikou banánovou, většina obyvatel naší země je patrně jiného názoru. A tak nevolili politika, ale generála.

1.2.2023 v 13:02 | Karma: 35,79 | Přečteno: 2474x | Diskuse

Zdeněk Majzlík

Dopis rodině, přátelům a všem ostatním.

Vážená rodino, vážení přátelé, vážení všichni ti, se kterými jsem kdy vešel ve styk prostřednictvím emailu. Je možné, že z mnohých z Vás se po přečtení tohoto mého emailu, vzhledem k podivné době s podivnými zvyky, ve které žijeme

25.1.2023 v 19:30 | Karma: 32,55 | Přečteno: 1188x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Když nová doba začne až příliš připomínat tu starou novou dobu.

Dnes dopoledne mi volal přítel. A byl docela vytočený. Jednoho svého příbuzného má v hustopečském hospici, honosícím se názvem „Domácí hospic Girasole“. a právě si na Novinky.cz přečetl článek:

24.1.2023 v 17:13 | Karma: 47,00 | Přečteno: 7889x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Přání oslavenci, a nejen jemu, k narozeninám.

Dnes má pan Babiš narozeniny. Je mu 68 let. A protože si tohoto podnikatele, politika, a hlavně člověka velmi vážím, poslal jsem mu toto přání:

2.9.2022 v 13:56 | Karma: 28,00 | Přečteno: 882x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik