Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Internet a osobní odvaha.

V posledním čtvrtroce mi opakovaně od různých lidí došel na mail článek, který údajně napsal slovenský herec, pan Milan Lasice, o našem presidentovi, panu Václavu Havlovi. Musím říci, že ten článek sprostotou přímo přetékal a jeho dikce se  se dikci tohoto velkého herce ani neblížila. A tak jsem tomu z počátku ani nevěnoval příliš pozornost. Prostě jsem si říkal, že opět nějaký zbabělý a zamindrákovaný blbeček se chce projevit a své jméno nemá odvahu použít. Proč? No protože je zbabělec a protože je blbeček.

 Když jsem pak ale tento email dostal i od svého přítele a ten mi docela vážně tvrdil, že "na tom asi něco pravdy bude", tak jsem si dodal odvahu a napsal jsem přímo panu Lasicovi. Prostě jsem potřeboval argument, protože jinak by se vždy jednalo o tvrzení mého přítele proti tvrzení mému. A jsem moc rád, že mi pan Milan Lasica odpověděl, a já si dovoluji jeho odpověď tady zveřejnit. On internet je moc fajn věc. Bohužel jej ale také využívají zbabělí blbečci, kteří se tak moc stydí za své výplody, že se ani neodváží je podepsat svým jménem.

Zdeněk Majzlík

 

Zdenek Majzlík (Zdenek.Majzlik@seznam.cz)

(bez předmětu)

4. 8. 2014, 11:11:38

Komu: milan.lasica@studios.sk


g

Vážený pane Lasico.
Vy jste pro mne nejen velkou osobností hereckou, ale i lidskou. A moudrost Vašich citací a úvah, které můžeme slyšet při Vašich vystoupeních, je pro mne srovnatelná s citacemi a úvahami pana Wericha, který je pro mne etalonem moudrosti a lidství.
Proto se velmi omlouvám za to, že se na Vás obracím s prosbou o Vaši reakci na text, který koluje po internetu pod názvem "Lasica o Havlovi - Havel, z duše pravda... od Pána herca", který jste prý napsal po smrti našeho presidenta, pana Václava Havla Vy.
Skutečně ji nepokládám proto, že bych o Vás jakkoliv pochyboval, ale protože již i z kruhu mých přátel zazněl názor, že ten text je asi skutečně od Vás.
Víte, já nemám jak někoho jiného přesvědčit o tom, že opět naletěl na špínu, produkovanou bůh ví jakým šmejdem,  protože každý mi řekne, že to je jen můj názor proti jeho názoru, a protože Vy se nijak proti přisuzování toho textu Vám nebráníte, tak to asi bude pravda.
Byl bych Vám velmi vděčný, pokud byste mi napsal svůj názor a také kdybyste mi dovolil tuto Vaši odpověď zveřejnit.
Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám hodně štěstí ve všem, co děláte a co se Vás jakkoliv dotýká.
V úctě
Zdeněk Majzlík
Týn nad Vltavou

milan lasica (milan.lasica@studios.sk)

Fwd: Re: dotaz

14. 8. 2014, 13:20:31

Komu: Zdenek.Majzlik@seznam.cz


g
 
Dobrý deň, je to podvrh a nie jediný, ktorý koluje na internete pod mojim menom. S internetom nepracujem, takže som sa bránil tým, že som to zverejnil v Lidových novinách. Inak neviem ako sa tomuto ubrániť. Trestné oznámenie na neznámeho páchateľa? Ak viete, poraďte. Inak, ďakujem, že ste nenaleteli. S pozdravom M.Lasica
 

Autor: Zdeněk Majzlík | středa 20.8.2014 8:58 | karma článku: 17,60 | přečteno: 935x
  • Další články autora

Zdeněk Majzlík

Otevřený dopis předsedovi České pirátské strany a předsedovi KDÚ-ČSL

Pane Ivane Bartoši a pane Marku Výborný. Včera, tedy 14. února 2024, jsem si v TV poslechl vaše vyjádření k zatím nepravomocnému osvobozujícímu rozsudku nad panem Andrejem Babišem v kauze „Čapí hnízdo“.

15.2.2024 v 11:05 | Karma: 42,02 | Přečteno: 2025x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Spěje Česko k selektivní totalitě?

Možná se Vám zdá titulek tohoto mého článku, kde spojuji totalitarizmus se selekcí, tedy možností výběru, jako nesmyslný. V totalitním systému žádná možnost výběru není.

22.6.2023 v 21:34 | Karma: 28,74 | Přečteno: 849x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Volební kampaň i nový prezident s pachutí.

Máme po volbách. Zvolili jsme si nového prezidenta. A přestože se nedomnívám, že by Česká republika byla republikou banánovou, většina obyvatel naší země je patrně jiného názoru. A tak nevolili politika, ale generála.

1.2.2023 v 13:02 | Karma: 35,79 | Přečteno: 2474x | Diskuse

Zdeněk Majzlík

Dopis rodině, přátelům a všem ostatním.

Vážená rodino, vážení přátelé, vážení všichni ti, se kterými jsem kdy vešel ve styk prostřednictvím emailu. Je možné, že z mnohých z Vás se po přečtení tohoto mého emailu, vzhledem k podivné době s podivnými zvyky, ve které žijeme

25.1.2023 v 19:30 | Karma: 32,55 | Přečteno: 1188x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Když nová doba začne až příliš připomínat tu starou novou dobu.

Dnes dopoledne mi volal přítel. A byl docela vytočený. Jednoho svého příbuzného má v hustopečském hospici, honosícím se názvem „Domácí hospic Girasole“. a právě si na Novinky.cz přečetl článek:

24.1.2023 v 17:13 | Karma: 47,00 | Přečteno: 7889x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik