Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milý pane Majzlíku, oba víme, že ta konfence je jako promitani jidla hladovejicim v koncetraku, jak vtipně poznamenal můj kolega. Jediné, co to změní bude, až paplášům dojde, že by mohli skončit ve vězení a v důsledku nevymahatelného zákona o návykových premiér a ministr financí tupě zírali na milardové škody na rozpočtu a zvlášt premiér Sobotka polykal na prázno, protože jsem ho o té hrozbě informoval už v roce 2008, takže by vlastně mohl bručet nadvakrát, za tragédie a zločiny na občanech  a za škody na rozpočtu. Nějaké racionální řešení ve prospěch občanů od těch zločinců nikdy neočekávejte. První žádost o povolení k výzkumu jsem dal v roce 2000. Dnes mám 7 titulů u Evropského soudu pro lidská práva.

Navíc tu konferenci pořádají právě ti, kteří se na těch zločinech přímo podíleli jako rektor Zima, Zábranský a především Bém.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik