Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takto krásně napsaný článek o konopí jsem dlouho nečetla a upřímně, také mám nějaké zkušenosti a nejen, co se týče okolí a partnerů.

A proto jen a jen musím souhlasit a upřímně - poslední partner mě přesvědčil na 100%, že pokud nejsi nemocný hulení, jako koníček se vymyká.

Pokud máš, je to všechno dobré. Ale když dojde a nejsou peníze - katastrofa.

Nevím upřímně, co je horší zda cigareta či joint. Každopádně, ani jedno není zdravé a užitečné pro zdravého člověka.

Osobně joint mi nikdy nedělal nějak dobře a tak jsem se ani psychicky ani nijak na něm nikdy nebyla závislá - vyzkoušela jsem to, stejně jako x lidí, ale také se přikláním k variantě užívat při nemoci, nikoliv pro zábavu8-o

Já válčila a válčím s jiným zlozvykem a to jsou cigarety ;-(

0 0
možnosti
Foto

Pane Zdenku, zajděte na facebook a vyhledejte Horst Anton Haslbauer. Mám tam postřeh Kanaďana Rika Simpsona a jeho zkušenost s konopným olejem. Přeji vám a celé rodině štěstí!!

2 0
možnosti
MR

Proč si jen nedovedu představit situaci kde cizí chlapík v důchodovém věku vysvětluje něco puberťákům o trávě a nemocné dceři a oni ho vnímají? Už vím, nemám rád lež.

0 5
možnosti
PM

P57e62t38r 94M71u35r54č36e36k

6. 12. 2015 16:22

A co když ten pán nelže? To ale u vás asi nepřipadá v úvahu páč pravdu máte jenom Vy.

4 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik