Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdysi, v roce 2009, jsem také psal jeden dopis jednomu muslimovi. A to jsem ještě ani zdaleka netušil, jak moc bude za pár let aktuální... Vám za článek karma R^

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/113071/Mily-Ahmede.html

0 0
možnosti
JK

Dobrý příspěvek! Snad si jej všichni migranti tady na IDNES přečtou! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Výborně napsané. Jak dlouho potrvá, než si toto uvědomí evropští voliči? Na Slovensku už to začalo, v Maďarsku to funguje a Polsko se nenechá zviklat. A co my? Politikům, včetně Merklové a Junckra a europoslancům, kteří si navzájem zaměstnávají manželky (lidovci u KSČM a naopak), je to jedno. Miliardáři nejezdí autobusy, kde vyhodí pobírači sociálních systémů slepce se psem a nikdo (všimněte si nikdo) se ho v autobuse nezastal. Už se všichni v Německu bojí těch, co žijí z peněz německých daňových poplatníků.

6 0
možnosti
MK

Ty 3 pravopisné chyby, na které jsem v textu narazil, pánovi odpouštím, protože sdělení je sepsáno naprosto jasně a přesně. R^V[>-]

3 0
možnosti
JK

R^

To by sa malo pribiť na dvere mešít. Tak ako Luther pribil na dvere kostolov svoje posolstvo.

11 0
možnosti

bože úplně jsem měla husí kůži když jsem to četla - je to nádherné a velice pravdivé - opravdu velice tleskám -:-) toto bych nechala vytisknout a povinně nechat předčítat muslimským migrantům

9 0
možnosti
Foto

J16a40n 19D87e42r42k98a

8. 3. 2016 12:24

Obsah je samozřejmě pravdivý ale bohužel nedopadne na úrodnou půdu. Předpokládáte, že by jej měli přečíst ti, kterým je adresován. Obávám se, že to ta horda negramotných nájezdníků asi nezvládne.:-/

5 0
možnosti
BD

Autor by měl jet měsíc pomáhat někam na hranice Makedonie a změní názor. Toto jsou jen kecy populisty a neználka.

2 25
možnosti

J69i84ř52í 58Š36í39r

10. 3. 2016 13:50

A Vy jste tam byl? Já ano a zhnusen jsem odjel. Tak značkové oblečení na "uprchlících" si nemohu dovolit ani já. Vyhnat je...

2 0
možnosti

Dopis pěkný, na karmu. Ale kolik asi těch přiběhlíků umí číst?

8 0
možnosti
MM

KARMA R^. Psal jsem ve svých blozích to samé, co Vy v tomto. Jenže, chtěli po mně důkazy, zdroje, oficielní statistiky a nakonec mne zrušili blog jako takový. Tak nevím, jak dlouho vydržíte, ale snad nějakou chvíli ano. Už se bojím cokoli napsat do diskuse, neb je mi to pak smazáno, že to není k "tématu" No a deset smazaných příspěvků je BAN. Držím palce.

12 0
možnosti
EK

Mimo téma podle pravidel se do deseti nepočítají. Tohle alespoň tvrdí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik