Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90i74l73e29n88a 35N91o75v14a46n41s39k15a 4472967859629

Takže v tom zmatečném zdůvodňování nárůstu spotřeby drog a neefektivnosti boje proti kriminalitě s tím spojené mi uniká, proč se tedy bojuje za omezení kouření, spotřeby alkoholu, proti kriminalitě v jiných oblastech....

Kdyby bylo možno dát mínusovou karmu, tak ji dám. :-(

0/0
10.6.2016 7:03

Z40d88e40n11ě14k 57M10a92j71z18l74í77k 2984401446757

Bojovat proti zlozvykům se dá dvěma způsoby. První způsob je vysvětlovat a argumentovat, a rozhodnutí nechat na vůli toho dospělého a mentálně zdravého člověka. Druhým způsobem tohoto boje je zákaz. Tím tomu člověku, kterému něco zakazujete, říkáte, že on není schopen si, i přes svou dospělost a mentální zralost, nic rozhodnout sám, ale že musí poslechnout toho nařizovatele, protože on je dospělejší, zralejší a moudřejší. V tom případě argumenty nepotřebujete. Výsledkem ovšem je pouze reklama na tu zakazovanou činnost a její finanční "zlukrativnění". Prostě dosáhnete toho, že vytvoříte oblast, na které se dá nelegálně vydělávat.

Spojovat ten můj článek ale s ostatní kriminalitou (násilí, zlodějny, ...) Je nesmysl. O ničem takém tam nepíši.

+1/0
10.6.2016 10:00

T53o13m52á63š 61T11a36t31í20č15e10k 5920822580758

Moje slova. Ještě bych doplnil, že negativní následky užívání drog vyplývají také z jejich zákazu. Tím prvním je zhuntované zdraví, které je spojené s nízkou kvalitou materiálu, většinou pěkně řezaného, typický nastavovák je strychnin v heroinu. Tím druhým je sociální propad a kriminalita s následným vězněním, k čemuž by docházelo v mnohem menší míře, kdyby cena nebyla vyšroubovaná do nebes.

+3/0
9.6.2016 23:48

A97l70e20š 20B80r66i40c86h26t72a 6358277273277

Máte pravdu, že represe věc nedokáže vyřešit, ale bez ní to bude ještě horší. Já jsem drogy nikdy nekonzumoval, ale nemám problém s tím, když si někdo zapálí jointa. Problém vidím v tendenci myšlení společnosti, že je to všechno v pořádku a nikoliv v tom, že u všecho musí existovat určitá míra, kterou si část těch konzumentů prostě nepřizná. Pohybovat se ve společnosti zhulenců, či fetek, kteří nedokáží jiným způsobem řešit své osobní problémy, by asi nikdo z nás nechtěl. Ale to je spíš záležitost pro psychology. Nárůst těchto lidí totiž svědčí hlavně o tom, že něco nefunguje ve společnosti jako takové a oni hledají zjednodušený únik z vlastních problémů útěkem mimo realitu. Ale tak to bylo v historii lidstva vždycky a vždy se našly skupiny osob, kterým se to hodilo do krámu a třeba skrytým způsobem situaci podporovaly. Hlavní je nabídnout lidem nějakou alternativu, jinak celá debata postrádá smysl.

+1/−1
9.6.2016 21:42

V97o14j15t96ě62c61h 43S54t32r11n38a61d 4184901972565

„Bez ní to bude jěště horší.“ - proč? Zdá se vám, že je dnes obtížné sehnat drogy?

+4/0
9.6.2016 22:42

P17e19t22r 41H75á17l87a 6294626195226

"Pohybovat se ve společnosti zhulenců, či fetek, kteří nedokáží jiným způsobem řešit své osobní problémy, by asi nikdo z nás nechtěl." - ale přesně to je přece dnešní stav...

Jinak správně píšete že důvody pro zneužívání drog jsou jinde a tedy zřejmě represe tyto problémy nemůže vyřešit.

+1/0
9.6.2016 22:51

J26o35s89e35f 83T19l13a21m10s93a 7941300963427

Zdeňku, čtu Vás a fandím Vám.

+1/0
9.6.2016 20:25

V53l47a19d81i28m57í49r 87Š69n65e26k 9144848516891

Ano, také jsem už přemýšlel, co by se stalo, kdyby se drogy, jejichž vysokou kvalitu by dozorovala zemědělská inspekce, prodávaly v nějakých k tomu určených obchodech a jen těm, kteří by přinesli potvrzení od lékaře, že jsou na nich závislí a nebo těm, kteří by přinesli od notáře potvrzené prohlášení, že nějaký ten humus chtějí prostě jen poprvé zkusit. A takto prodávané drogy by byly k mání za nějakou tu lidovou cenu. :-):-):-)

Koupil by si je potom někdo rozumný za ony nekřesťanské peníze od zločineckých organizací ???

A koupil by si je někdo vůbec...???

;-)

+2/0
9.6.2016 19:06

J26a85r43a 53R48a26n28k 1411746549521

Tady na ostrove se jim rika dispensaries a jsou legalni:

https://treesdispensary.com/

0/−1
9.6.2016 19:36

M15i78c96h61a21l 88B25i98k31e68r 9787472440609

Perfekt článek. Má to hlavu a patu. Klidně bych ho podepsal. DikyR^

+4/0
9.6.2016 16:54

J72u38l65i34u19s 79C33h60a30l83o18u60p76k57a 4252349150441

Co myslíte, že by ten Frydrych dělal, kdyby byly drogy legální? Třeba by to bylo i něco užitečného.

Jsem pro legalizaci VŠECH drog. Neuvěřitelně zlevní, a např. v Afganistánu nebude za co kupovat zbraně a bude po válce. A co třeba v Mexiku, kde za rok kvůli těm drogám povraždí několik desítek tisíc lidi? Bylo by možné pokračovat, ale je to házení hrachu na zeď, nebo perel sviním?

+9/0
9.6.2016 14:14

L36u74b52o69m89í17r 53V37o87s84t30r31č46i48l 2983910

Souhlas, ale právě proto možná ty zákazy vznikají, na podporu mafií a udržování válek.

+1/0
9.6.2016 17:28
Foto

K75a87r62e17l 65B74o28h53á57č23e53k 1591217666834

Ale no tak...Frydrych netvoří zákony této země. A když nevíš tuhle věc a vozíš se po někom, kdo zákon jen vymáhá, poněkud to vrhá divné světlo i na ostatní úvahy v blogu, což je z mého pohledu...škoda :)

0/−1
9.6.2016 13:32

Z95d62e44n20ě68k 18M12a48j57z79l80í90k 2484401986467

Samozřejmě, že máte pravdu, pane Boháčku v tom, že plk. Frydrych netvoří zákony této země a jen vymáhá jejich plnění, přestože jsou špatné. Jenže kromě toho plk. Frydrych vystupuje ve sdělovacích prostředcích, a z dikce jeho vystoupení zcela zřetelně vyplývá, že se pasoval do role drogového experta, kterým zcela určitě není. A to je ta věc, která mne zlobí a proč jsem napsal tento článek. Dodat bych k tomu mohl snad jen to, že já sám bych nedokázal vymáhat plnění špatných zákonů. Zákonitě bych se jako špatný cítil i já sám.

+8/0
9.6.2016 15:45
Foto

K68a61r83e81l 37B71o97h77á60č55e97k 1211767636924

Jenže vystupování na veřejnosti, to je součást jeho služebních povinností :)

A to tvrzení ... jak bys nedokázal vymáhat plnění špatných zákonů...je už doslova hloupé a demagogické :) Hloupé proto, že staví na premise "spatných" s tím, že špatné jsou pouze podle názoru té jedné strany mince, že? Druhá strana mince je považuje za správné...a zatím je to většinová strana mince demokratické společnosti :) Ale stále jde jen o názor ...

Demagogické proto, že i z Tvé dikce vyplývá, že ses pasoval na experta v mnoha oborech včetně předvídání budoucnosti a v rámci tohoto pasování využíváš slovní spojky a vsuvky vytvářející optické a dialogové klamy :)

Takže...já osobně se domnívám, že legalizace všech drog by opravdu přinesla lepší výsledky, než jejich represe v souvislosti s drogami. Domnívám.

Ale cesta nevede přes osočování policie ...

+1/0
9.6.2016 16:53

H25a30n11u33š 67H12o37r39á83k 9731494156363

Ten pan je policista, ne naverbovanej vojak, tu praci dela dobrovolne. Bud je povahove uplnej krivak a je mu jedno ze dela neco, s cim vnitrne nesouhlasi, nebo se s tema zakonama ztotoznuje. Takze vozit se po nem je IMHO zcela v poradku.

+1/0
9.6.2016 16:43
Foto

K83a82r79e23l 58B75o83h97á36č84e55k 1341647656594

Ach tak...chápu...nevidím proto důvod reagovat nějak konstruktivně :)

0/0
9.6.2016 16:55

M23a19r89t70i92n 85V65l69á46š16e40k 2432411310101

Frydrych zákony netvoří, ale některé si vykládá zcela po svém. Viz. šíření toxikománie. Takže ano, je zcela správné se po něm vozit. I když s panem Majzlíkem v některých věcech nesouhlasím, tak u mě má obrovskej respekt za to co dělá (sám trpím RSM a cením si toho, že bojuje víceméně za nás za všechny). Mimochodem pane Boháčku, trocha úcty ke staršímu člověku by se nenašla?

+1/−1
9.6.2016 17:14
Foto

K17a87r65e70l 93B76o74h83á62č10e79k 1931877446554

Z čeho usuzuješ, že nemám úctu?:)

A jinak...věc názoru...někdo si holt myslí, že zákony změní vozením se po policii, já jsem přesvědčen o tom, že zákony tvoří politici, u nás konkrétně parlament, senát a prezident, občas do toho zasáhne Ústavní soud :)

Klidně všichni společně bojujte proti policii...ovšem mně osobně to přijde jako ještě marnější boj, než boj policie proti drogám, izzy ;)

0/0
9.6.2016 17:18

M97a13r46t77i26n 73V82l77á21š49e27k 2232431160271

Tady jde o to, že se nám v republice poslední dobou rozmohl fenomén zvaný "přílišná horlivost policie". Znamená to, že policie koná nad rámec svých povinností (nikoliv pravomocí, i když je to občas v konfliktu se zákonem). V praxi se jedná převážně o "ohýbání skutečností", nepřiměřenost zákroků a tak dále. Pokud nikdo z vámi vyjmenovaných orgánů nezakročí proti tomuto fenoménu, znamená to, že policie posiluje svoji moc v některých oblastech, které mají na starost právě ty výše zmíněné orgány. Pakliže si to necháme líbit, stane se policie jakousi autonomní silou na úrovni oněch orgánů, což je v konfliktu s označením právní stát. Tudíž je naprosto na místě se vozit po policii a tuto její moc oslabit na úroveň, jenž odpovídá jejímu poslání.

+2/0
9.6.2016 17:31
Foto

K41a51r76e36l 76B66o67h92á71č81e47k 1341377706224

Ta údajná "přílišná horlivost policie" je důvod, proč parlament, senát a prezident...jsou pro větší čí menší represe proti některým drogám, jejich držitelům, uživatelům apod?:) Jen řečnická ...

Nenechat se buzerovat konkrétním příslušníkem policie je v pořádku. Paušalizovat už moc v pořádku imho není :)

Ale za sebe...nevidím žádnou hrozbu, o které paušálně mluvíš :) Já často spíše vidím nejisté a nerozhodné zákroky, plynoucí z toho, že si politici dělají s policisty, co chtějí...když se jim to hodí, zneužívají je k mocenské hře, když chtějí něco zaretušovat, vymýšlejí rádoby reorganizace :)

Nicméně...tohle není tématem článku :)

Takže jen zopáknu...že Frydrych není zodpovědný za zákony, které vymáhá...a je vcelku jedno, jestli se s nimi ztotožňuje nebo ne - pro tvorbu těch zákonů ofc, pro jejich vymáhání je logické, jestli se s nimi ztotožňuje, kdyby ne, ukazovalo by to na hloupost toho, kdo ho povýšil do dané funkce :)

0/0
9.6.2016 17:41

P90e76t35r 90H18á37l96a 6634156355346

Podle mě jsou řadoví příslušníci policie mnohdy velmi frustrovaní neutěšenou situací která v rámci policie panuje. Vždyť šéfem policie je lhář který kryje zločiny a odvolává podřízené za to že moc vyšetřují. A ani jinde to není o moc lepší... známý si třeba stěžoval jak musel ignorovat rozkaz svého nadřízeného který byl v rozporu s rozkazem z vyšších míst, a buďte pak dál pod takovým šéfem...

A, aniž by to přímo chtěli, tak si ti kluci občas na někom "potřebují" zchladit žáhu.

Navíc problémových policistů je menšina, ale i to úplně stačí na zlikvidování pověsti celé instituce.

Tuším že většinu stížností vyprodukuje jen 5% problémových policistů. Ty je třeba vyhodit a ne nad nimi držet ochrannou ruku.

+1/0
9.6.2016 22:58
Foto

K20a53r31e75l 63B41o77h44á67č37e27k 1611677876394

Možná je to tak, jak píšeš...možná není, nevím...ale stále platí, že ani dobrá ani špatná policie netvoří represivní zákony proti drogám :) Pro mně je autorův článek nekompetentní bez ohledu na dobré úmysly autora. Je viditelně veden v rámci nějaké osobní "svaté války", závěry v článku nevyplývají z logiky věci.

Hrubá demagogie, kterou v článku používá, mne docela zaskočila od člověka, který se pasuje na experta a to, že na ni navázal i v obyčejné diskuzi pod blogem mne jen utvrzuje v tom, že je mu takový styl vyjadřování vlastní a tedy se pro mne stal "slonem v porcelánu", dobré myšlence takovýmhle stylem spíše škodí, než prospívá ...

0/0
10.6.2016 6:57

P20e74t95r 77H49á55l16a 6974576505866

Naprosto přesné.

Jen bych dodal, že zneužívání alkoholu má částečné řešení - substituci alkoholu jinými, dnes zakázanými, drogami, které mají podstatně menší dopady na zdraví uživatele.

V rozporu se všeobecnou představou je takovou drogou, která je bezpečnější než alkohol, třeba i kokain. Zejména však Extíze/MDMA, LSD, Amfetamin, lysohlávky, ...

To všechno je míň škodlivé než alkohol.

0/0
9.6.2016 13:12

P52e97t89r 44H87á70l11a 6524566235706

Kokain pravda jen podle některých studií, ale zbytek jednoznačně.

0/0
9.6.2016 13:18



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.