Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

V Jihlavě na vlakovém nádraží jsem včera četl nábor na sběr konopí.Obědy myslím zdarma, bydlení nějak zajištěno.Vůbec nevím, zda-li to někomu pomůže... zda-li se dá něco domluvit....

0 0
možnosti
ZM

Zdravím Michaeli. To se jedná o sběr tzv. technického konopí. Je to rostlina, která má v sobě několik % CBD, ale jen skutečně minimum THC. Pěstuje se hlavně kvůli vláknu, ale taky se sbírá pro extrakci toho CBD ve specializovaných laboratořích. Moje dcera potřebuje konopí s vyváženým obsahem THC/CBD, a to cca s obsahem mezi 6 - 8 %. A to z toho "technického" nezískám. Přesto díky a přeji pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

To víte Zákon. ;-(

Pokud jste libertarián, tak chápete, že hloupé a zločinné zákony je správné nedodržovat.. R^

0 0
možnosti
ZM

Ano Františku. Mám tento názor. A přivedl mne k tomu dopis Martina Luthera Kinga, který psal z vězení svým stoupencům. To, že to za pár let pocítím na vlastní kůži jsem tehdy nevěděl. A bohužel to neví spousta dalších lidí, kteří dnes jsou v pohodě, ale zítra již být nemusí. My jsme taky nečekali, že si RS vybere naši dceru a že jí přestanou účinkovat oficiální léky.

0 0
možnosti
MK

bohužel rozsudek 8let za pěstování pro léčebné účely z letošního jara nám příliš optimismu nepřidá :(

https://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/konopim-pry-vylecil-rakovinu-dostal-osm-let-20180627.html

celý svět legalizuje a opouští lži vytvořené kvůli "válce proti drogám", ale my budeme dále tvrdě buzerovat lidi a ničit jim životy. :(

4 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik