Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

držím Vám palce.

Já používám marihuanu na žaludek. Roky jsem zvracel po jídle, případně jsem trpěl nechutenstvím, že jsem nejedl vůbec. Zapřísáhlý nekuřák a zarputilý bojovník proti drogám. Hloupé mladé ucho.

Pak jsem někdy na baru dostal jointa a v tom stavu jsem si ani neuvědomil a vyzkoušel. V kombinaci s alkoholem to byla hrůza, takhle jsme ulici nikdy nešněroval. Ostudy kopec.

Jenže pak jsem 14 dní neměl žádné problémy. Za pár měsíců jsem sehnal druhou možnost a opět. Od té doby je to 20let a užívám po práci, večer. Moje problémy se již nevyskytují.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS