Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co zkusit ambulanci bolesti.Tam jsou lékari,kterí bezne predepisují opiáty,tak si myslím,ze u nich sehnat konopí by snad nemel být tak velký problém.

0 0
možnosti

V jakém státě to žijeme?

0 0
možnosti

Je mi z toho úzko. Také já mám potíže na které konopí zabírá. místo toho dostávám léky a po přečtení příbalového letáku je mi na omdlení. Již dva lékaři mi doporučili abych je nečetl.

Pokud bych měl možnost dostat konopí, přestal bych asi brát tři léky, které mi devastují kde co. Jenže kdo by pak platil ty tři léky, kterými udržujeme (je nás, takových pacientů hodně) výrobce léku při pohodlném životě.

0 0
možnosti

Příšerné. Ne, smát se mi nechce - vyvolává to čirou nenávist, kterou ze sebe člověk obvykle ještě dostane pomocí nějakého toho sarkastického úšklebku.

0 0
možnosti

Už při čtení vašeho minulého článku jsem si říkala, že bych se rozhodně nevzdávala pěstování konopí pro vaši dceru. To co nyní popisujete, je ukázka zavilosti naší "medicíny" vůči konopí, jak moc se bojí, aby nebylo snadné ho získat a trochu přijatelně žít. Hanba VZP a celému systému!

2 1
možnosti

VZP nám po několika letech dohadování a tří soudních řízení vyhověla a dceři LK bude proplácet. Přesto, možná je to divné, mám stejný názor jako Vy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik