Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hm, takže článek proti vadným lékům skončil lobbováním za konopí. :-/

0 0
možnosti
VV

Ten Contergan byl obrovsky prusvih. Firmu Grünental nakonec stal snad miliardy, Ukazalo se ceho je schopen takovy kapitalismus bez privlastku jak ho definoval Vaclav Klaus dokaze.

Mel jsem moznost se s jeho obetmi setkavat pri obedech v podnikove kantine. nekdy jsem s nimi sedel i u stolu, ale nikdy jsem nenasel odvahu se jich na cokoliv zeptat. Kolikrat to byla tela s hlavou a takovejma kridylkama misto pazi. Obdivoval jsem jak jimi dokazali ovladat pribor a najist se. V televizi jsem videl i jine, kteri zase nemeli nohy, a presto dokazali temer normalne zit.

A k te reklame, udivuje mne, ze ta zla EU jeste nezakazala ceske verejnopravni televizi vysilat vecer reklamu jako je tomu v BRD.

Tam smi odvysilat posledni reklamu pred 20 hodinou a pak az druhy den.

0 0
možnosti
RP

Souhlasim s článkem, reklamu na léky a reklamu na půjčování peněz bych nepovolila.

0 0
možnosti
VH

S celkovým vyzněním článku (cpaní léků do příjemců reklamy "horem-dolem") plně souhlasím.

Některé výhrady:

Doplněk stravy není lék. Nebyl tedy schvalován k prodeji (SÚKL), jen namátkově kontrolován (nejspíše SZPI). Takže nikoliv vadný lék!

Pokud se týká chyb, vzniklých při výrobě - samozřejmě by se stát neměly, zejména jedná-li se v podstatě o jedy. Jenže představa, že se v některém oboru (lékaři, farmaceuti) stát "nesmí" je nesmyslná. Každá chyba je náhodná. Nebo máte dojem, že ti, kteří zabili či se zabili při řízení (kácení stromu, opravě střechy) tomu chtěli? Nikoliv. Prostě chyba, která se ani v těchto případech "nesměla stát". Důležité je, že se na chyby rychle přišlo a byla zjednána náprava.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik