Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J13a85n35a 24M47a85j30o40v83á

23. 11. 2020 8:21

Je dobře, že už jste v pořádku, ať už zabralo konopí, analgetika nebo prostě čas. Nebo všechno dohromady.

1 0
možnosti
ZM
LV

Měl jsem kovid prakticky ve stejnou dobu jako Vy. V neděli večer teplota 37, bolesti velkých kloubů a svalů jako při chřipce. V pondělí ráno, už bez horečky, jsem volal obvoďákovi, ten mi vyplnil žádanku na test, kam mě vzali ve středu. V té době a ani potom jsem již žádné příznaky neměl. Samozřejmě jsem byl od neděle v dobrovolné izolaci, mám v podkroví takový vejminek, včetně kuchyně a koupelny, takže jsem se s nikým nepotkával. 12. den po testu jsem bez příznaků šel do práce, od té doby se v mém okolí neobjevil nikdo nově nakažený, takže infekční jsem zjevně nebyl.

Tohle je lehký průběh, průběh, který většina lidí ani neřeší. Kdybych neměl možnost práce z domova, přiznám se, že bych to asi neřešil taky.

1 0
možnosti
ZM

My jsme opětovný kontakt s dalšími lidmi odsunuli až na 15. den. Jen tak pro jistotu.

0 0
možnosti
Foto

I88v77o 28C52i81l63i37c26h

22. 11. 2020 19:20

Jste již několikátý člověk (ať už ve virtuálním prostoru anebo i v mém okolí), který mne utvrzuje v názoru, že čím víc se proti tomu někdo chrání rouškama, desinfekcí nebo i absolutním zrušením sociálních kontaktů, tím pravděpodobněji to chytí. Ti, kdo to neřeší a nebojí se toho, tak se jim to mnohem pravděpodobněji vyhne. Vysvětluji si to souhrou nastavení psychiky současně s posilováním imunitního systému. Věta "Přesto jsme se s touto nemocí potkali." je totiž zcela typická.

5 0
možnosti
PL

P86e83t64r 48L35o35r62e46n20c

22. 11. 2020 19:52

Já jsem se už na jaře “imunizoval" tak, že jsem skončil u kardiologa. Přesto jsem to chyt na podzim znovu, ale už v mírnější formě.;-)

0 0
možnosti
MK

R^R^R^ Děkuji za popis Vašeho onemocnění. Nám, kteří zatím mezi viry šťastně kličkují, je užitečným návodem, co dělat, kdyby nás už také dostihly. Je moc prima, že jste se uzdravil.

1 0
možnosti
ZM

Tak nevím.... Pán si stěžuje nebo se chlubí..... A nebo?

0 3
možnosti
PR

P86a11v96e92l 37R30y78š49k10a

22. 11. 2020 19:03

Říká se tomu sdílení zkušenosti, tudíž si nestěžuje ani se nechlubí.

5 0
možnosti
ND

Jak si tedy vysvětlujete jak jste se mohli nakazit když jste dodrželi všechna opatření co byla nařízena, nebo doporučena?

Jsou tedy ta opatření a doporučení neúčinná?

6 0
možnosti

Rouška a všechna další opatření jen s n i ž u j í možnost nakažení, ale stoprocentně mu nezabrání.

5 1
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,00
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik