Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omlouvám se, pokud jsem vás pochopil špatně, ale předchozí blog se stal terčem kritiky, protože jste zveřejnil jména pacientů, kterým konopí pomohlo. V každé civilizované zemi existuje ochrana lékařského tajemství a bylo by hrůzostrašné, kdyby si nějaký pisálek napsal jak se mu zlíbí privátní zdravotní informace o komkoliv. Pokud tedy nemáte v ruce ověřený písemný souhlas dotyčných se zveřejněním, jednala administrátorka správně.

0 0
možnosti
ZM

Vážený pane Braune, skutečně jste to pochopil špatně. Paní Tereza Janků, a její kolegové na funkci administrátorů, po mě nechtěli potvrzení, že o těchto lidech smím psát, ale chtěli, abych jejich vyléčení pomocí konopných extraktů doložil jejich lékařskýma zprávama, popřípadě závěry výzkumných ústavů z oboru farmacie, které by se těmito případy zabývaly. Dokonce jsem se od nich dověděl, že pokud takový výzkum zatím nebyl, tak si jej ti vyléčení mají nechat udělat. Čili tito administrátoři se prostě změnili na cenzory, kteří dělají co je v jejich silách, jen aby se o léčivých vlastnostech konopí a extraktů z něj nepsalo. Proč, to se neodvažuji ani domyslet. A jen pro klid ve Vaší duši - je samozřejmé, že jsem všechny ty bývalé pacienty kontaktoval, a jejich souhlas s psaní o jejich případech získal. Přeji Vám pěkný den.

1 0
možnosti
JF

Vážený pane Majzlíku, jakýkoli fanatismus, i ten Apage Satanas Canabis, třeba schovávaný za lege artis, je pitomost. Jsem celoživotní nekuřák, ale hodně jsem o účinnosti konopí už slyšel/četl, takže Vám a hlavně Vaší pani dceři držím palce ... :-)

0 0
možnosti
ZM

Díky pane Ferdo. A máte pravdu. Někdy je dost těžké pochopit, o co některým lidem vlastně jde. Zvláštní je to pak u novinářů. Na jedné straně velice rádi hovoří o tom, jak oni si vždy vše ověřují nejméně u dvou nezávislých zdrojů, na druhé straně je neustále slyšíte plodit úvahy o tom, co je ASI příčinou něčeho a jaké MOŽNÁ je za tím něčím pozadí. Prostě jak se to kdy hodí. Mějte se hezky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik