Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Konopí a smrt přítelkyně.

Znali jsme ji od jejího narození. Dokonce jsme velmi aktivně asistovali u jejího zrození. Byla krásná již tehdy, kdy na nás poprvé vykoukla.

 A já byl nadšený. Laskal jsem ji, zabraňoval všemu, co by jí mohlo ublížit, vybíral jsem ji jen tu nejlepší stravu a velmi bedlivě jsem kontroloval její pitný režim. A ona se nám odvděčovala. Byla stále krásnější a stále ženštější. Každý den jsme byli spolu. A každý den jsme si vyprávěli. Říkal jsem jí, jak je krásná, něžná a při tom stepilá, a že já udělám vše, co jen mohu, abych ji ochránil před zlobou lidí a nevyzpytatelností přírody. A také jsem jí říkal, jak úžasným požehnáním ona je pro jednu nemohoucí holku. A když na mne z toho boje s větrnými mlýny dolehl splín, tak jsem šel k ní, sál jsem do sebe tu její úžasnou vůni a při tom jsem jí vykládal o svém trápení se svým státem, pro kterého je utrpení a smrt mé dcery přijatelnější, než zrušení či změna nesmyslných a nelidských zákonů a nařízení.  A ona mne chápala. Hladila mne svými listy a s pomocí vánku mi šeptala do uší slůvka uklidnění a povzbuzení.  A také o tom, že již brzy nastane doba, kdy ona udělá vše, co jen může, aby moje dcera netrpěla křečemi, bolestmi a totálně rozpadlou psychikou. A to vše i za cenu svého vlastního života.

Šťastní pěstitelé

A ten den přišel. A přišel dnes. Bohužel jsem to musel být já sám, kdo její život ukončil. Musel jsem to být já, kdo hrubým nástrojem ukončil její život, jen aby se zase o kousek prodloužil život své dcery. Přišel jsem za ní a moc jsem se jí omlouval. Já vím, že žádná omluva nemůže omluvit násilné ukončení života někomu, kdo vám nikdy a nijak neublížil. Ale co jsem měl dělat? A tak jsem ji jen prosil, aby se na mne nezlobila. A já vím, že ona to pochopila. Protože i v těch zlých chvílích mne stále hladila a svým jemným šepotem uklidňovala. Pak mou rukou zesnula.

Jsem si naprosto jistý, že ona velmi dobře věděla, že na tento svět přišla jen proto, aby svou smrtí mohla pomoci někomu trpícímu. Někomu, kdo není ani z jejího rodu. Někomu, kdo by bez její smrti sám zemřel.

Kéž by ti z našeho rodu, které jsme my dosadili na jejich výnosná místa, měli alespoň tisícinu té schopnosti pomáhat, jako měla naše přítelkyně.

Autor: Zdeněk Majzlík | středa 3.10.2018 18:45 | karma článku: 31,69 | přečteno: 1522x
  • Další články autora

Zdeněk Majzlík

Otevřený dopis předsedovi České pirátské strany a předsedovi KDÚ-ČSL

Pane Ivane Bartoši a pane Marku Výborný. Včera, tedy 14. února 2024, jsem si v TV poslechl vaše vyjádření k zatím nepravomocnému osvobozujícímu rozsudku nad panem Andrejem Babišem v kauze „Čapí hnízdo“.

15.2.2024 v 11:05 | Karma: 42,02 | Přečteno: 2025x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Spěje Česko k selektivní totalitě?

Možná se Vám zdá titulek tohoto mého článku, kde spojuji totalitarizmus se selekcí, tedy možností výběru, jako nesmyslný. V totalitním systému žádná možnost výběru není.

22.6.2023 v 21:34 | Karma: 28,74 | Přečteno: 849x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Volební kampaň i nový prezident s pachutí.

Máme po volbách. Zvolili jsme si nového prezidenta. A přestože se nedomnívám, že by Česká republika byla republikou banánovou, většina obyvatel naší země je patrně jiného názoru. A tak nevolili politika, ale generála.

1.2.2023 v 13:02 | Karma: 35,79 | Přečteno: 2474x | Diskuse

Zdeněk Majzlík

Dopis rodině, přátelům a všem ostatním.

Vážená rodino, vážení přátelé, vážení všichni ti, se kterými jsem kdy vešel ve styk prostřednictvím emailu. Je možné, že z mnohých z Vás se po přečtení tohoto mého emailu, vzhledem k podivné době s podivnými zvyky, ve které žijeme

25.1.2023 v 19:30 | Karma: 32,55 | Přečteno: 1188x | Diskuse| Společnost

Zdeněk Majzlík

Když nová doba začne až příliš připomínat tu starou novou dobu.

Dnes dopoledne mi volal přítel. A byl docela vytočený. Jednoho svého příbuzného má v hustopečském hospici, honosícím se názvem „Domácí hospic Girasole“. a právě si na Novinky.cz přečetl článek:

24.1.2023 v 17:13 | Karma: 47,00 | Přečteno: 7889x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  12:30

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ve vaně mi spí cizí muž, nejde vzbudit, volal na policii zoufalý majitel domu

24. dubna 2024  12:29

Policisté na Havlíčkobrodsku vyšetřují neobvyklý případ. Do domu v Úsobí se v úterý večer...

Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let

24. dubna 2024,  aktualizováno  12:27

Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,00
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik