Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IV

Proč se vlastně ze schvalování léků dělá politická záležitost? To přece není ve skutečnosti legalizace drogy pro běžné používání.

1 0
možnosti
ZM

Přesně na toto jsem se zeptal jedné výše postavené pracovnice Ministerstva zdravotnictví, když jsem se jí zeptal, jak mám tedy postupovat, aby se dcera dostala k léčivému konopí legálně, když je její invalidní důchod jen ve výši 8.200 Kč (nyní jí byl zvýšen na 8.400) a v lékárně by ji 180g stálo 23.400 Kč. Řekla mi, že v současné době nemáme šanci, protože příliš mnoho politických stran a také jednotlivých politiků je závislých na penězích, které jim posílají farmaceutické firmy, a ty si nepřejí, aby konopí bylo dostupné i těm nejchudším lidem. Jediné, co po mě za tuto informaci chtěla bylo to, abych nikde nezmiňoval její jméno, protože by přišla o zaměstnání. Prostě chdí, staří a nemocní lidé jsou pro naši dnešní politickou garnituru lidé méněcenní a proto je s námi takto zacházeno. Přeji Vám pěkný den.

0 0
možnosti