Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Zdá se, že lid se zařídil po svém. Každý, kdo konopí z léčebných důvodů potřebuje, si ho sežene (nebo vypěstuje) a zadarmo. Ze svého nejbližšího okolí vím, že skoro všichni mají doma nějaké ty "obohacené" :-) mastičky (včetně naší domácnosti). Drobných pěstitelů, kteří mají pár rostlinek ve skleníku nebo na balkoně pro svoji potřebu (nebo pro příbuzné či přátele), už je tolik, že se to nedá absolutně uhlídat, takže podle mne už ani nemá cenu se nad tím vzrušovat. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^totalita střídá totalitu, jen ignorace s arogancí jsou věčnéR^

2 0
možnosti
SN

:-).......Napsal jste to výborně! Před časem jsem poslouchal v radiu Čecha, který už 20 let šlechtí různé odrůdy konopí v Izraeli. Byl to půlhodinový rozhovor, velmi poučný! Víte o co jde? Napsal jste to. Jen o prachy, utrpení lidí je nezajímá a SÚKL, škoda mluvit! Za peníze v PRaze dům ! R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš blog, jasně a bez emocí popsaný problém, který se opravdu dotýká svými důsledky naši společnosti.

Teď ještě co dělat pro to, aby se to zásadně změnilo.

Sami doma vyrábíme konopnou mast v množství víc než malém a jsme s ní mi i naši blízcí spokojeni.

Karma.

4 0
možnosti
Foto

Teď jsem si stáhl petici ve vašem starším blogu a ještě dnes začnu s podpisovou akcí.

2 0
možnosti
Foto

Vážím si vašeho boje a velmi Vám fandím. Děláte to pro nás všechny, protože nikdy nevíme, kdy nám samotným začne být tak zle, že už to konopí budeme fakt potřebovat.

6 0
možnosti
Foto

A22l24e73š 26P35r27a26g58e11r

21. 2. 2017 11:53

Pane Majzlíku máte pravdu, a to prosím pěkně ve všem, co jste zde napsal.

4 0
možnosti
VK

Zkuste nechodit po parlamentu a senátu a zkuste nějakou adiktologickou poradnu.

0 5
možnosti
ZM

Tady asi došlo k trochu omylu. Ani já, ani moje dcera nejsme feťáci, kteří potřebují práska jen proto, aby se zbavili absťáku. Ostatně u konopí to takto ani nefunguje. Problém je v tom, pane Kopřivo, že když již nemocnému člověku na jeho kruté bolesti a křeče žádný syntetický lék nepomáhá, tak mu pomůže jedině to konopí. Mojí dceři žádná adiktologie nepomůže. Ale, jak jsem napsal, výborně ji od těch průvodních znaků její nemoci pomáhá právě konopí. Jenže pro tento stát je přijatelnější, aby staří a nemocní lidé trpěli třeba jako týraná zvířata, než aby jim umožnil přístup k této léčivce. Já nevím, pane Kopřivo, jestli jste ženatý a jestli máte děti. Pokud ano, tak jsou asi zdravé a vy tím pádem žádný problém nemáte. Ani nevíte, jak Vám závidím.

6 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,00
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik