Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všem kdo se zabývají problematikou drog, doporučuji tuto přednášku.

https://www.youtube.com/watch?v=Q0nRff0tspA&t=14s

0 0
možnosti
Foto

O Babišovi dobře psát nemůžu, nikoliv proto, že je to populární, ale proto, co dělá a jak se chová.

Vaše jednání naprosto chápu a držím vám palce. Ti, kteří vás dehonestují za jednání s ním, jsou krátkozrací hlupáci a rád bych je sledoval, jak by se chovali ve vaší situaci. V zájmu vašem a především vaší dcery chci věřit, že v tomto případě nezůstane jen u slibů a něco opravdu přínosného v této záležitosti AB udělá.

1 0
možnosti

Díky Pavle. Ale zatím jste v menšině. Během tří hodin mi došlo padesát upozornění na Facebooku, že tito lidé již nechtějí býti mymi přáteli (na to FB). Ne, že by to změnilo můj názor. Ale jsem z toho smutný. Mně spousta lidí řeklo, že má jiný názor, na různé věci, než mám já, ale nikdy mne nějak nenapadlo, že bych svůj názor prosazoval tím, že jej pošlu někam. Ale je dobře, že jsme každý jiný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,00
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik