Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Panu Hlinkovi díky za vtipnou reakci. Autor např. nemá pravdu v tom, že drogy a alkohol je čistě věc dotyčného narkomana a alkoholika, protože pokud usedne za volant nebo ničí svou rodinu, je to trestuhodné. S posílením spotřeby drog to bude v lidské společnosti ještě horší. V Evropě covid-19 v průměru znamenal 2 % úmrtí z infikovaných (kterých ve skutečnosti bylo víc, ne všichni měli příznaky, ne všichni se testovali, takže ta úmrtnost může být mnohem nižší, např. v Dánsku zemřelo jen 0,8 % nakažených), takže o to více je s podivem, proč panuje kolem covidu a očkování taková hysterie. Očkování má být na dobrovol. bázi, existují k němu alternativy, někdo už nákazu prodělal a podle výzkumů většina z nich má celoživot. imunitu. Kdo má obavy z nákazy, nechť nosí roušku apod.

12 0
možnosti
Foto

Já se tedy moc nedivím, že kolem covidu "panuje hysterie". Protože když si spočítáte, kolik lidí se skrývá pod těmi 2 % z odhalených infekcí, z mého pohledu je to hodně vysoké číslo. Třeba jsem jen empatičtější než jiní, ale těch odhadovaných nadůmrtí jen u nás v republice je prostě opravdu hodně. Krom toho, že zkrácení průměrné doby dožití zemřelých je dle demografů z PřF UK 10 let. To mi tedy přijde také opravdu hodně. Kde jste, prosím vás, zjistila, že ti, co covid prodělali, mají celoživotní imunitu? Pošlete mi odkaz na onu odbronou studii, ráda se podívám. Ale když to vezmete pouze selským rozumem, SARS-CoV-2 je dost nový virus na to, aby se už vědělo, že obranyschopnost je doživotní. Naopak se u některých zjistilo, že v krvi nejsou detekovatelné protilátky už po 2 týdnech.

2 2
možnosti
ZH

Já myslím, že zcela zbytečně plašíte. Já už očipovaný jsem a je mi to úplně fuk. Já jsem totiž na ně vymyslel fintu - sedím doma a nikam se nehnu. To je musí hrozně vytáčet. A až polevěj v pozornosti, seberu se a půjdu do nejbližší hospody, která ještě zůstala otevřená.

8 0
možnosti
Foto

Očkování nikomu bezinfekčnost nezajistí!!!! Vakcína chrání před rozvojem těžké formy vedoucí k hospitalizaci a smrti, ale nechrání před mírnou a středně těžkou formou, jak ukazují poznatky z Izraele a Velké Británie. Pokud chceme virus vymýtit, pak nemám nezbývá, než se hermeticky uzavřít.

7 1
možnosti
PP

Ano, bezinfekčnost zajistí SAVO, fenol, methanol, UV záření, ...

Očkování ani omylem. Prohlášení ministra zdravotnictví na tom nic nemění.

1 0
možnosti
Foto

I24v54o 93C78i26l22i91c68h

15. 8. 2021 13:50

Pěkně popsané principy funkce imunitního systému R^ Škoda, že jste to uvedl těmi největšími extrémy odpůrců očkování, které jsou zcela jasná hloupost. Pokud má někdo vysokou hladinu protilátek a odmítá očkování z tohoto důvodu, tak to již až taková takovou hloupost být nemusí.

Budu Vás lehce parafrázovat - jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám bez nátlaku rozhodnout, jestli chce tuhle vakcinaci proti respirační nemoci anebo nechce.

15 2
možnosti
Foto

Mám první dávku a plním si předsevzetí z ledna, že se v srpnu nechám naočkovat, přesto mám problém. Ten problém jsou data, která jsou postavena na tvrzení jedna paní povídala. Zcela chápu, že ministerstvo zdravotnictví vydává opatření bez zdůvodnění, protože když nejsou data je to možné zdůvodnit jen slovy nevím, ale myslím si, což v překladu znamená h...o vědět. Nevíme kolik lidí se u nás nakazilo, jestli protilátky získané očkováním na jaře budou fungovat na podzim, jestli člověk, který prodělal kovid beta se nakazí deltou, ...

3 0
možnosti
VV

Problem je, ze ne vsichni lidi jsou stejne inteligentni. A vysvetlujte nekomu kdo ani neumi cesky to same jako univerzitnimu profesorovi. Jsou lide kteri zkratka nepochopi at to do nich budete tlouci jakkoliv. A jsou lide kteri pochopi prvni naznak.

Oni to na tom ministerstvu nemaji lehke.

0 1
možnosti
JN

Tak jsem si říkal, co z toho na konci vypadne a ono, div se, podpora pro očkování. No, nic proti tomu. Očkování jistých skupin obyvatelstva je opravdu nezbytné. Ještě ale, že jsou odborníci na poli imunologie, kteří tomu rozumějí přeci jen více, než vy...

5 0
možnosti
ZM

Za prvé nereagujete na argumenty, za druhé vybíráte si tzv. imunology, jejichž kredit je nulový. Vaši víře to ale vyhovuje. Vzývejte své bohy dál.

0 4
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik