Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach, ty boží (s)prostoto.

4 3
možnosti
Foto

Mrzí mne, že někteří blogeři zmizeli, jsou mazány i odkazy na opoziční poslance jako trolling, část diskutujících se znechutila a přestala reagovat, část blogerů v poslední době uzavřela raději diskuze a nebo čelí absurdním osobním výpadům bez argumentů...... Oproti tomu, nekritičtí zastánci jedné pravdy mají u svých blogů už jen souhlasné poplácávání po ramenou (diskuze nemá smysl) a množí se ideologické angažované blábolivé blogy.

Za mne je škoda každého blogu, který ukazuje jiný pohled a pokud tu chtějí mít admini jen ideologické bláboly jedné pravdy plus provládního satirika (toho už jsem přestala číst -příliš angažovaný) tak toho asi časem dosáhnou.

Držte se, nejste v tom sám. :-)

9 8
možnosti
Foto

Asi Vám nějak uniklo, že toto médium patří panu nemajiteli, kterýžto je šéfem ANO. Takže administrativa plní jen příkazy shora. :-P

7 5
možnosti
Foto

Vážený autore, nedávno jsem měl také zkušenost s přesunutím článku do rubriky osobní, a to ze stejných důvodů. Rovněž jsem neuvedl zdroje , neboť jsem se domníval, že jeden z nich je dostatečně veřejnosti znám (zpráva BIS) a dokazovat, že volby nutně musely být ovlivněny ruskou propagandou by znamenalo znovu vyhledat na sociálních sítích dostatečný počet reakci našich voličů na šířené bludy našimi VIP Rusku nakloněných osob, na což nemám čas ani vůli. Nicméně mne to nijak zvlášť neznepokojilo, neboť jsem to nevnímal jako cenzuru, ale spíše opatrnost. Článek jsem vložil na respekt.blog a zůstal v klidu. Nepatřím k těm, kdo by hájili jeden ze dvou táborů , mohu než konstatovat, že nemám důvod redakci podezírat z nějaké selekce.

Na rozdíl od Pana Petříka, který se mi dlouhodobě jeví jako poněkud posedlý démony jako je mainstream, zůstávám bez zbytečných předpojatostí, předsudků a chronického fňukání nad protivenstvími způsobovanými lítými a nenasytnými žrouty svobody slova a příznivci politiků lišících v zásadních postojích a způsobu chování a jednánií například od pánů Babiše, Zemana či Bašty.

2 1
možnosti
ZM

Pane Herdo díky. Víte, mne vůbec nenapadlo, že bych mohl mít blog i někde jinde, než na iDnes. Na rozdíl od Vás jsem přesvědčen o tom, že stažení mého článku z hlavní stránky byla a je šikana. Velmi jsem si dával pozor, aby tam nebyly žádné fabulace a naopak tam byly jen inf., které již byly probírané na ČT, Novinky.cz atd. Štve mne to. Jak se mohou přihlásit na respekt.blog? Díky.

5 0
možnosti
Foto

Tvrdit, že protesty na mítincích Adreje Babiše má na svědomí Petr Pavel, je lež. Andrej Babiš má prostě hodně odpůrců, což se projevuje už řadu let, nejen v těchto posledních volbách. Jeho odpůrce jenom dráždí agresivní a prolhané vystupování Andreje Babiše.

Pane autore, musíte se s "famózní" prohrou Andreje Babiše smířit.

8 2
možnosti
Foto

Jste opravdu přesvědčený, že Petr Pavel ohledně svojí aktivní činnosti jako dlouholetý komunista, důstojník vojsk Varšavské smlouvy a komunistický rozvědčík, mluví ve všem pravdu?

2 8
možnosti
LS

Jednoduchý ukazatel špatného blogu je souhlas od kouzelníka s karmou pana Petříka.

6 4
možnosti
Foto

To jste dopadl ještě dobře. Znám horší osudy. :-) Po 5 leté zkušenosti opravuji. Znám lepší osudy.

3 0
možnosti
Foto

Vy jste jako voják základní služby přísahal věrnost komunistické straně, stejně tak Babiš. Ten se ještě upsal jako donašeč StB po dobu 8 let až do roku 1990, kdy StB byla zrušena. Co dokázal Pavel, co dokázal Babiš a co jste dokázal vy.

8 1
možnosti
Foto

Ohledně věrnosti KSČ a donašečství jsou na tom Pavel i Babiš podobně.

5 2
možnosti
Foto

Máte samozřejmě naprostou pravdu, sám vidíte v diskusích, jak se zastánci Petra Pavla agresivně chovají.

Stačí příspěvek Ondreje Dubovského níže. Argumenty žádné, pouze sprostota a urážky.

Jsem zvědavý, jak dlouho s těmito Vašimi názory zůstanete na blogu. Současná jednotná vládní a mainstreamová propaganda, do které tak dokonale zapadá Petr Pavel, nemá pochopení pro jiné názory a svoje názorové odpůrce v lepším případě maže a v horším případě na ně podává žaloby.

8 2
možnosti
LS

Panenko skákavá, cítíte se zcela zdráv?

3 4
možnosti
Foto

O čtenost jsem se postaral i přes stažení. Máte reklamu na blog napříč internetem. Admini by mohli vysvětlit proč nedávno zmizely i tyto blogy:

https://danielakovarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=795622

https://bennett.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=795375

3 2
možnosti
LS

To bude něco stejného jako váš sběr hlasů pro p. Vitaskovou.

Nezapomeňte to napsat na vaši diskuzi u p. Havránka.

2 3
možnosti
Foto

Dobrý den.

V odpovědi na můj příspěvek jste napsal následující:

"Skutečně jsem nevěděl, pane Vodvářko, že metody postupu k moci nacistů a komunistů, byly demokratické. S tímto názorem byste se mohl uchytit na univerzitě s paní Nerudovou."

Už jen srovnání současné demokracie s těmi, které jste jmenoval, je absurdní a to používám velmi slušné slovo.

To, že momentální situace Vám nevoní, ještě neznamená, že nejde o demokracii. Bohužel jste neodpověděl na mou otázku, jestli byste podobný blog se stížností na stávající situaci napsal také, pokud by byl presidentem pan Babiš, předsedou Senátu s většinou pan Kobza z SPD a premiérem pan Okamura s nadpoloviční většinou v parlamentu.

Vaše hloupá invektiva ve Vaší druhé větě svědčí, že jste diskusní chabrus. Podsouvat podobné pitomosti je příznakem slabé argumentační síly.

P.S. Jinak je mi líto, že Váš první dnešní článek zmizel. Je tam totiž mnoho k zamyšlení o Vás.

4 6
možnosti
Foto

Pane Vodvářko,

pokud chcete psát o hloupých invektivách, tak si po sobě přečtěte svoje vlastní blogy. Je jich tam více než dost, vlastně je to souvislý tok hloupých invektiv, ať již na adresu Andreje Babiše, jeho voličů, Jaroslava Baštu, Miloše Zemana atd.

O Vašem diskusním "chabrusu" a argumentační síle je škoda psát. To si mohu rovnou přečíst Alexandra Mitrofanova, nebo jemu podobné vládní propagandisty na Seznamu, Novinkách i Idnesu.

9 4
možnosti
  • Počet článků 179
  • Celková karma 42,02
  • Průměrná čtenost 2060x
Dříve odpůrce drog. Dnes bojuji za legalizaci konopí k léčebným účelům, ale nejen k nim. Jsem přesvědčený o tom, že svobodný,dospělý a svéprávný člověk má právo se sám rozhodnout, jestli chce kouřit tabák, hulit konopí nebo pít alkohol v jakékoliv formě. Také jsem ale přesvědčený o tom, že takový člověk musí nést za všechna svá rozhodnutí plnou odpovědnost.

Seznam rubrik